Mazda MX-5 vyvíjená společně s Italy brzy dorazí i jako zástupce koncernu Fiat, který znak na kapotě bude nakonec mít?
Všem je jistě známé, že Mazda vyvíjela novou generaci Mazdy MX-5 společně s Italskými inženýry. Je tedy logické, že dorazí malý sportovní roadster i v barvách italské automobilky. Doposud se však mluvilo o tom, že ponese znak Alfa Romeo. Nakonec bude vše jinak.
Italská hrdost nedovolí, aby napůl Japonské auto, neslo jméno Alfa Romeo. Tím všechny plány smetl ze stolu šéf FCA, Sergio Marchionneho. Tím pádem se nám nabízí vlastně už jen dvě možnosti, z nichž je reálná jen jedna.
Na kapotě bude buďto Fia, nebo jeho sportovně tuningová odnož Abarth. Zřejmě to bude právě Abarth, který se bude moci těšit přírůstku v jeho modelové nabídce. Nasvědčuje tomu více faktů. Pod Fiatem by sportovní roadster trpěl na pověsti a tak bude vhodnější právě Abart, který navíc má více zkušeností se sportovními vozy, ať už jde o marketing, nebo dealerskou síť.
Jak by mohla italská "eMiX-pětka" vypadat se můžete podívat na přiložených ilustracích, které dle našeho názoru nejsou příliš směrodatné.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.