Mazda MX-5 vyvíjená společně s Italy brzy dorazí i jako zástupce koncernu Fiat, který znak na kapotě bude nakonec mít?
Všem je jistě známé, že Mazda vyvíjela novou generaci Mazdy MX-5 společně s Italskými inženýry. Je tedy logické, že dorazí malý sportovní roadster i v barvách italské automobilky. Doposud se však mluvilo o tom, že ponese znak Alfa Romeo. Nakonec bude vše jinak.
Italská hrdost nedovolí, aby napůl Japonské auto, neslo jméno Alfa Romeo. Tím všechny plány smetl ze stolu šéf FCA, Sergio Marchionneho. Tím pádem se nám nabízí vlastně už jen dvě možnosti, z nichž je reálná jen jedna.
Na kapotě bude buďto Fia, nebo jeho sportovně tuningová odnož Abarth. Zřejmě to bude právě Abarth, který se bude moci těšit přírůstku v jeho modelové nabídce. Nasvědčuje tomu více faktů. Pod Fiatem by sportovní roadster trpěl na pověsti a tak bude vhodnější právě Abart, který navíc má více zkušeností se sportovními vozy, ať už jde o marketing, nebo dealerskou síť.
Jak by mohla italská "eMiX-pětka" vypadat se můžete podívat na přiložených ilustracích, které dle našeho názoru nejsou příliš směrodatné.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.