Boxerská legenda Mike Tyson a bývalý mistr světa v těžké váze měl velmi dobrý vkus na automobily. Jeden z nich se teď prodává.
Do prodeje jde na zakázku upravený Bentley Continental T., jenž za svůj dosavadní život zatím najel jen 43 700 kilometrů. Zesilovač McIntosh nebo chlupaté koberečky v zavazadelníku, to jsou netradiční prvky, které si do interiéru sám navolil Mike.
Continental T je sériově vybaven přeplňovaným osmiválcem o objemu 6 a 3/4 litru s výkonem 297 404 koní a s točivým momentem až 800 Nm (po roce 1997 s 881 Nm). Bohužel ale není známo, kdy byl konkrétní vůz vyroben, proto ani není jasné, kolik vlastně Nm ze sebe motor je schopen dostat.
Automobil je v současnosti umístěn v Německu a před čtyřmi lety za něj současný majitel dal 130 tisíc Eur. Jeho cena je nyní přesně 100 tisíc Eur, která obsahuje i to, že vůz si prožil jistě divokou historii společně s Mikem Tysonem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.