Jaguar analyzuje vyhlídky na novou generaci kupé XK, jenž by nakonec mohlo v naprosto nové generaci dorazit v nadcházejících letech.
Letos v dubnu na autosalonu v New Yorku jsme viděli závěrečnou edici XK Final Fifty Edition, která oznamovala, že nastal konečný odchod kupé XK. Nyní ale vedoucí projektu vozu Russ Varney říká, že nový XK by se mohl vrátit někdy v budoucnu, ale jako vůz více zaměřený na kategorii GT.
V rozhovoru pro magazín Autocar Varney řekl: "není žádný důvod, proč by nemohla existovat nový XK v GT segmentu." Dále pokračoval a řekl, že i když F-Type má velký potenciál pokrýt mnoho automobilových kategorií prostřednictvím různých verzí, stále ještě existují některé nedostatky, které by mohly být vyplněny novým XK.
Nicméně, i kdyby nový XK dsotal zelenou, počkáme si na něj ještě pár let, protože společnost se nyní zaměřuje na vývoj sedanu a kombi XE, přidá nové deriváty modelu F-Type a také dotváří crossover C-X17.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?