Japonská automobilka Lexus si pro nás připravuje něco speciálního, protože si nechala registrovat dvě nová označení.
Jedná se o jména LC 500 a LC 500h, která dostane nový model typu granturismo. Jedná se v podstatě o přímého nástupce před lety vyráběného kupé SC 430. Z původně letos představeného konceptu LF-LC se tak stane model LC 500. K pohonu jeho zadních kol poslouží stejný motor, který najdou majitelé pod kapotou ostrého sourozence RC F. Jedná se o zážehový osmiválec o objemu 5,0 litru s výkonem 477 koní a s točivým momentem 530 Nm.
Možnou náhradou se stane model LC 500h, u nějž však zatím není jasno, co se vlastně objeví pod kapotou. Dá se předpokládat, že podle označení bude sdílet techniku s novou generací sedanu LS 600h. Dále se spekulace točí kolem kombinace motoru o objemu 5.0 litru V8 se sníženým výkonem, který doplní elektromotor.
Oba modely LC 500 a LC 500h se mají objevit v prodeji ve druhé polovině roku 2017 a více podrobností o nich se má objevit v roce 2016.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?