Japonská automobilka Lexus si pro nás připravuje něco speciálního, protože si nechala registrovat dvě nová označení.
Jedná se o jména LC 500 a LC 500h, která dostane nový model typu granturismo. Jedná se v podstatě o přímého nástupce před lety vyráběného kupé SC 430. Z původně letos představeného konceptu LF-LC se tak stane model LC 500. K pohonu jeho zadních kol poslouží stejný motor, který najdou majitelé pod kapotou ostrého sourozence RC F. Jedná se o zážehový osmiválec o objemu 5,0 litru s výkonem 477 koní a s točivým momentem 530 Nm.
Možnou náhradou se stane model LC 500h, u nějž však zatím není jasno, co se vlastně objeví pod kapotou. Dá se předpokládat, že podle označení bude sdílet techniku s novou generací sedanu LS 600h. Dále se spekulace točí kolem kombinace motoru o objemu 5.0 litru V8 se sníženým výkonem, který doplní elektromotor.
Oba modely LC 500 a LC 500h se mají objevit v prodeji ve druhé polovině roku 2017 a více podrobností o nich se má objevit v roce 2016.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.