Nejsilnější Golf R bude poprvé v historii vyráběn i ve verzi kombi. „Kombinace výkonu a praktičnosti přinese velké prodejní úspěchy“, slibuje si Volkswagen.
Svůj debut si zanedlouho odbude na autosalonu v Los Angeles a k dealerům se dostane již na jaře příštího roku.
Vzhledově kopíruje design Golfu R hatchback. Nechybí ostrý nelítostný výraz masky a předního nárazníku, lesklý černý difuzor, čtyři chromované koncovky výfuku, nebo zadní sdružené svítilny s LED diodami.
Pod kapotou je to naprosto stejná písnička, jako u klasického Golfu R. Tedy dvoulitrový čtyřválec s turbodmychadlem s označením 2,0 TSI. Ten produkuje výkon 221 kW (300 koní) a maximum točivého momentu 380 N.m.
Motor je samozřejmě spřažen s manuálním šestikvaltem nebo na přání s automatem DSG. Výkon se přenáší na vozovku přes všechny čtyři kola díky systému 4Motion. Sprint z 0 na 100 km/h zvládne za 5,1 sekundy a maximálně uhání rychlostí 250 km/h kde jej zastaví elektronický omezovač.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.