Současná situace Tesly Motors nemusí být tak růžová jak se na první pohled zdá, mnohé naznačuje, že nám její vedení neříká pravdu.
Tesla údajně nestačí uspokojovat poptávku. Prodala všechny skladové vozy, předváděčky i vozy v showroomech. Ještě k tomu za předposlední čtvrtletí tohoto roku zvládla Tesla prodat necelých 8 tisíc Modelů S. A má našlápnuto k tomu, prodat za rok 2014 33 tisíc elektromobilů.
Jenže zdání klame. Analytická společnost Merrill Lynch se v poslední době důkladně zabývala situací v Tesla Motors. I když Tesla tvrdí, že prodala všechna auta, tak její účetní výkazy uvádějí opak. Respektive to, že Tesla má až tři tisíce neprodaných vozů, které stojí v jejich skladech.
Navíc výrazně zužuje nabídku, nebo stále oddaluje výrobu SUV modelu X. Analytické firmy svým zákazníkům doporučují prodat akcie, stejně jak to udělal Daimler nebo Toyota.
Zdroj: motorauthority.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.