Současná situace Tesly Motors nemusí být tak růžová jak se na první pohled zdá, mnohé naznačuje, že nám její vedení neříká pravdu.
Tesla údajně nestačí uspokojovat poptávku. Prodala všechny skladové vozy, předváděčky i vozy v showroomech. Ještě k tomu za předposlední čtvrtletí tohoto roku zvládla Tesla prodat necelých 8 tisíc Modelů S. A má našlápnuto k tomu, prodat za rok 2014 33 tisíc elektromobilů.
Jenže zdání klame. Analytická společnost Merrill Lynch se v poslední době důkladně zabývala situací v Tesla Motors. I když Tesla tvrdí, že prodala všechna auta, tak její účetní výkazy uvádějí opak. Respektive to, že Tesla má až tři tisíce neprodaných vozů, které stojí v jejich skladech.
Navíc výrazně zužuje nabídku, nebo stále oddaluje výrobu SUV modelu X. Analytické firmy svým zákazníkům doporučují prodat akcie, stejně jak to udělal Daimler nebo Toyota.
Zdroj: motorauthority.com
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?