918 Spyder se v Německu doprodává za 768 026 Eur, u nás za 21,5 milionu korun.
Zahájení doprodeje oznámil ředitel prodeje automobilky Bernhard Maier, ten také prozradil, že největší poptávku pociťují v Severní Americe. Zároveň doufá, že automobilce pomůže v době, kdy jí rostou investice a tak se snaží stále udržet v plusových číslech.
Poslední pár desítek kusů, které se letos doprodávají mizí nevídanou rychlostí. Protom ceny nejsou vůbec lidové. V Německu 768 026 Euro u nás za 21 512 000,- Kč. S výbavou na přání se může cena vyšplhat i o další 4 miliony.
Výroba 918 Spyder je omezena. Konkrétně ročně vznikne pouze 918 exemplářů. To ještě více posiluje exkluzivitu modelu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?