918 Spyder se v Německu doprodává za 768 026 Eur, u nás za 21,5 milionu korun.
Zahájení doprodeje oznámil ředitel prodeje automobilky Bernhard Maier, ten také prozradil, že největší poptávku pociťují v Severní Americe. Zároveň doufá, že automobilce pomůže v době, kdy jí rostou investice a tak se snaží stále udržet v plusových číslech.
Poslední pár desítek kusů, které se letos doprodávají mizí nevídanou rychlostí. Protom ceny nejsou vůbec lidové. V Německu 768 026 Euro u nás za 21 512 000,- Kč. S výbavou na přání se může cena vyšplhat i o další 4 miliony.
Výroba 918 Spyder je omezena. Konkrétně ročně vznikne pouze 918 exemplářů. To ještě více posiluje exkluzivitu modelu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?