Atraktivnější design, výkonnější a úspornější motory, to jsou základní novinky faceliftované Audi Q3.
Audi uveřejnilo facelift pro malý crossover Audi Q3, který dorazí již příští rok. Začněme od designu, který prošel omlazovací kůrou. Svou tvář Q3 přiostřila a zároveň zjemnila. Že to nejde dohromady? Ale ano. Lichoběžníková mřížka chladiče vytváří dojem dravé šelmy, zatímco nový design světlometů působí jemným a klidným dojmem. Mimochodem, světlomety mají LED technologii, a to jak přední, tak i zadní svítilny.
Pokud jde o motory, tak těch bude mít k dispozici celkem 6. Audi tři přeplňované benzínové čtyřválce TFSI a vznětové taktéž přeplňované čtyřválce TDI přepracovala. Výsledkem jsou o 17% nižší emise a hlavně vyšší výkon a také plní přísnou emisní normu Euro 6.
Nejmenší objem v nabídce je 1,4 litru a největší 2,0 litru. Přičemž výkony se pochybují od 88 kW (120 koní) až do 162 kW (220 koní). Nejsilnější varianta je pak RS Q3, která má pod kapotou pětiválec o objemu 2,5 litru, který je přeplňován turbodmychadlem. Výkon má 250 kW (340 koní) a 450 N.m. točivého momentu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.