Samozřejmě se bavíme o sériových modelech značky. R8 Competition bude mít pod kapotou 5,2 litrový V10 agregát s výkonem 570 koní (425 kW). Ten spolupracuje se sedmistupňovou převodovkou S tronic a systém pohonu všech kol, který umožní zrychlení 0-100 km/h za 3.2 sekundy. Maximální rychlost je omezená na 320 km/h což je maximum, jaké zatím žádná sériová Audi nenabídla.
Design předního nárazníku se inspiroval z R8 LMS a nabízí řadu komponentů z uhlíkových vláken, včetně předního spojleru, krytů zrcátek, zadního difuzoru a zadního křídla. Vůz má také lesklá černá litá kola a sportovní výfukový systém s vysokým leskem a černými koncovkami. K dispozici jsou také uhlíkové keramické brzdy a eloxované červené brzdové třmeny.
Sportovní design pokračuje i v kabině. Kde je v hlavní roli karbon. Nechybí ani prahové lišty s podsvícením, které nesou nápis R8 Competition. Výroba bude omezena na 60 kusů a model bude zřejmě k dispozici pouze ve Spojených státech.