Subaru dnes vydalo několik snímků zachycujících sportovní provedení SUV Forester, to bude mít premiéru 25. listopadu.
Na začátku minulého měsíce na japonské trati Suzuka během motoristického festivalu jsme viděli Subaru Forester STi TS koncept a nyní se zdá, že prakticky totožný vůz v produkční verzi bude nabídnut oficiálně veřejnosti. V tuto chvíli ještě není známo, zda se jedná výhradně o specialitu pro Japonsko a nebo zda se vůz dostane i do evropského prodeje.
Co však víme jistě je to, že už tak drsné SUV dostane typické modré zbarvení karoserie, body kit, větší brzdové kotouče a s brzdovými třmeny s logy STi, větší kola, přední spoiler, červené akcenty uvnitř i venku a sportovnější nastavení zavěšení.
Zdokonalený vzhled se snoubí s výkonnějším motorem, ale jeho identita zatím není známa. Je krajně nepravděpodobné, že to bude 2,5-litrový přeplňovaný 4-válec typu boxer, jenž najdeme v současném WRX STi. Tam vyvíjí výkon 305 koní a 393 Nm točivého momentu, výsledný výkon tak bude o něco nižší.
Nejsportovnější Subaru Forester STi bude představeno 25. listopadu a tehdy se dozvíme i víc podrobností.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?