Malý, atraktivní, odvážný a výrazný, tak můžeme definovat nový koncept od Volkswagenu, Fox Pepper.
Volkswagen si připravil koncept Fox Pepper na autosalon v Sao Paulu, kde chce zaujmout především mladou a sportovně založenou klientelu zvláště pak v severní Americe, kde by rád navýšil své prodeje.
Koncept Fox Pepper zaujme především odvážnou červenou barvou nazvanou Tornado. Další výrazné prvky jsou plastové nárazníky, černá střecha, mřížka chladiče (ala včelí plástve) a nebo patnácti palcová litá kola v pětiramenném designu v kombinaci černá a leštěný kov.
I interiér je pozměněný. Kožené potahy sedadel, červeně zbarvené otvory ventilace, informačně zábavný systém s 5,5 palcovým displejem, který obsahuje také navigaci.
Pod kapotou je osvědčená a trochu zastaralá atmosférická 1,6 s výkonem 89 kW (120 koní). Jeho silnou stránkou je možnost spalovat ethanol, který nejen u nás je levnější alternativou ke klasickému naturalu. Stovku Fox zvládne pokořit za 9,8 sekundy a maximálně se rozjede až na 189 km/.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?