Malý, atraktivní, odvážný a výrazný, tak můžeme definovat nový koncept od Volkswagenu, Fox Pepper.
Volkswagen si připravil koncept Fox Pepper na autosalon v Sao Paulu, kde chce zaujmout především mladou a sportovně založenou klientelu zvláště pak v severní Americe, kde by rád navýšil své prodeje.
Koncept Fox Pepper zaujme především odvážnou červenou barvou nazvanou Tornado. Další výrazné prvky jsou plastové nárazníky, černá střecha, mřížka chladiče (ala včelí plástve) a nebo patnácti palcová litá kola v pětiramenném designu v kombinaci černá a leštěný kov.
I interiér je pozměněný. Kožené potahy sedadel, červeně zbarvené otvory ventilace, informačně zábavný systém s 5,5 palcovým displejem, který obsahuje také navigaci.
Pod kapotou je osvědčená a trochu zastaralá atmosférická 1,6 s výkonem 89 kW (120 koní). Jeho silnou stránkou je možnost spalovat ethanol, který nejen u nás je levnější alternativou ke klasickému naturalu. Stovku Fox zvládne pokořit za 9,8 sekundy a maximálně se rozjede až na 189 km/.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?