Malý, atraktivní, odvážný a výrazný, tak můžeme definovat nový koncept od Volkswagenu, Fox Pepper.
Volkswagen si připravil koncept Fox Pepper na autosalon v Sao Paulu, kde chce zaujmout především mladou a sportovně založenou klientelu zvláště pak v severní Americe, kde by rád navýšil své prodeje.
Koncept Fox Pepper zaujme především odvážnou červenou barvou nazvanou Tornado. Další výrazné prvky jsou plastové nárazníky, černá střecha, mřížka chladiče (ala včelí plástve) a nebo patnácti palcová litá kola v pětiramenném designu v kombinaci černá a leštěný kov.
I interiér je pozměněný. Kožené potahy sedadel, červeně zbarvené otvory ventilace, informačně zábavný systém s 5,5 palcovým displejem, který obsahuje také navigaci.
Pod kapotou je osvědčená a trochu zastaralá atmosférická 1,6 s výkonem 89 kW (120 koní). Jeho silnou stránkou je možnost spalovat ethanol, který nejen u nás je levnější alternativou ke klasickému naturalu. Stovku Fox zvládne pokořit za 9,8 sekundy a maximálně se rozjede až na 189 km/.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.