Japonská automobilka si chce v modelové řadě zachovat dostupný sportovní vůz, a proto se můžeme těšit na další generaci GT 86.
Toyota GT 86 vznikla ve spolupráci s automobilkou Subaru (Subaru BRZ). Vůz vznikl v roce 2011 a stal se velkým hitem. Za volantem tohoto coupé si opravdu užijete. Nynější model pohání dvoulitrový motor boxer s výkonem 200 koní. I díky tomuto motoru se povedlo u vozu udržet nízko těžiště, což přispívá k lepším jízdním vlastnostem této zadokolky.
I přesto, že v poslední době šly prodeje dolu, nehodlá se Toyota sportovního coupé vzdát. Udržení si podobného auta zlepšuje automobilce image. Otázkou zůstává, zda další generace opět vznikne ve spolupráci se Subaru. Model BRZ neměl na trhu zdaleka takový úspěch jako GT 86 (hlavní faktor hrála cena obou modelů).
U nynější generace GT 86 se objevila kritika na malý výkon a objevily se spekulace o pohonu všech kol. Doufejme hlavně, že i příští GT 86 bude stejně zábavná.
Zdroj: motoring.com.au
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.