Porsche konečně ukázalo dlouho očekávanou verzi 911, a to GTS. K dispozici bude v karoserii kupé a kabriolet. A opět vypadá úžasně.
Poháněna může být klasicky na zadní nápravu, mimochodem tento pohon dotažený k dokonalosti, nebo s pohonem všech čtyř kol. Automobilka ještě dělá tajnosti s přesnými technickými údaji, ale je předem částečně prozrazeno, že bude mít šestiválec s objemem 3,8 litrua výkonem 316 kW (430 koní). Spojen bude s automatickou převodovkou PDK, nebo se šestistupňovým manuálem.
Stovku pokoří za 4,0 sekundy, kabrioletu to potrvá o dvě desetiny déle. Nejvyšší rychlost je od 300 km/h do 306 km/h, podle toho, o jakou verzi se jedná.
Z výbavy zmíníme tmavé bi-xenonnové světlomety, černé mřížky na sání a na zadní kapotě motoru, sportovní výfukový systém s černě lakovanými koncovkami, rozšířené zadní blatníky anebo dvacetipalcová kola s černými středovými maticemi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.