Svůdné Porsche 911 GTS má 430 koní

Porsche 911
Porsche 911, foto: Porsche
ar2 10. října 2014 12:02
Sdílej:

Porsche konečně ukázalo dlouho očekávanou verzi 911, a to GTS. K dispozici bude v karoserii kupé a kabriolet. A opět vypadá úžasně.

Poháněna může být klasicky na zadní nápravu, mimochodem tento pohon dotažený k dokonalosti, nebo s pohonem všech čtyř kol. Automobilka ještě dělá tajnosti s přesnými technickými údaji, ale je předem částečně prozrazeno, že bude mít šestiválec s objemem 3,8 litrua výkonem 316 kW (430 koní). Spojen bude s automatickou převodovkou PDK, nebo se šestistupňovým manuálem.

Stovku pokoří za 4,0 sekundy, kabrioletu to potrvá o dvě desetiny déle. Nejvyšší rychlost je od 300 km/h do 306 km/h, podle toho, o jakou verzi se jedná.

Z výbavy zmíníme tmavé bi-xenonnové světlomety, černé mřížky na sání a na zadní kapotě motoru, sportovní výfukový systém s černě lakovanými koncovkami, rozšířené zadní blatníky anebo dvacetipalcová kola s černými středovými maticemi.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.