I přeprava vězňů vyžaduje určitý standard a jeden nový transporter připravil americký Ford, který vyvinul speciální provedení dodávky Transit.
Nese označení Prisoner Transport a je navržen tak, aby bezpečně přepravovil vězně mezi policejními stanicemi a nebo věznicemi Transit PTV byl vyvinut společně s Pennsylvania Prisoner Transport Solutions a do jeho útrob se podle výrobce vejde až 12 vězňů ve třech samostatných oddílech.
Vzhledem k tomu, že koncept byl navržen pro policejní použití, je vybaven policejníi polepy a červenými a modrými majáky. Kabina byla vybavena policejním rádiem a speciálním ovládacím panelem, skrze který řidič obsluhuje všechny palubní funkce od světlometů až po zámky zadní části dodávky.
Podle marketingového manažera Fordu, Jonathana Honeycutta ", je Transit PTV nejnovějším příkladem hlubokého odhodlání značky Ford pomáhat a poskytovat policejním orgánům schopná vozidla. Mimochodem, pamatujete si ještě na staré policejní Tranzity z konce devadesátých let, které ještě dnes stále česká Policie využívá a jenž mají ještě původní bílo zelené lakování karoserie?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?