Určitě i vy toužíte okusit pocit volnosti při jízdě s otevřenou střechou. Audi vám to nabídne v novém TT Roadster.
Není žádným tajemstvím, že se Audi TT nejlépe prodává ve Velké Británii. Ani tam, kde není nejvlídnější počasí, se těší kabriolety a roadstery velkému úspěchu. I zde bude Audi nabízet svůj nový Roadster.
Hlavní předností bude nejen lákavý design, který mimochodem má součinitel odporu vzduchu jen 0,30. Nový roadster se bude pyšnit vysokou torzní tuhostí karoserie a přitom bude vážit jen 1320 kg. Na délku měří 4177 mm, což je méně než u předchozí generace, ale rozvor se prodloužil o 37 mm.
Paleta motorů nabízí prozatím jen tři motory. Dva zážehové a jeden vznětový. Diesel bude mít objem dva litry a bude poskytovat výkon 135 kW (184 koní). Spojen bude pouze s manuální šestistupňovou převodovkou. Její největším plusem, bude nízká spotřeba v kombinovaném režimu 4,3 litru na 100 km.
Benzinové jednotky budou mít také objem dva litry. První z nich bude označen TFSI a bude vyvíjet výkon 169 kW (230 koní). Nejsilnější agregát a také poslední nabízený, bude k dispozici u sportovní verze TTS. Ten nabídne 228 kW (310 koní) a s ním nový roadster zrychlí z 0 na 100km/h během 4,9 sekundy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.