Vencer Sarthe 2015 – pocta 80. létům Le Mans jde do výroby

Waldemar Soldát, 22. září 2014, 21:15 Google+

Již před rokem byl v Monaku představen prototyp modelu Sarthe. Od té doby probíhaly mnohé testy a vylepšení, abychom se nyní mohli kochat výsledkem. Jaké tedy bude auto pojmenované po okruhu „la Sarthe“?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
vencer

vencer | foto: vencer

Sdílejte článek

Design vozu je jednoduchý, s jemnými liniemi, které pojí vůz od kapoty až po zadní automatický spoiler. Motor dostal nový kryt s větším sáním, aby byl zajištěn dostatečný přívod vzduchu pro chlazení.

Minimalistický interiér byl tvořen s důrazem na pocit z řízení. Je tvořen kombinací kůže a alcantary. Panely jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, aby se uspořila hmotnost. Zákazník si může ovšem vnitřek dotvořit podle svého, díky neomezenému vývěru barev a mnoha materiálů. Vůz je vybaven Centrálním informačním systémem, který vyvinula sama automobilka. Jedná se o digitální display, který dává řidiči přehled o všem důležitém, ale zároveň neodvádí zbytečně jeho pozornost.

Lehký (1390 kg), vyvážený (rozložení váhy 45%/55%) automobil ožívá za pomocí motoru 6.3L V63SC. Jedná se o osmiválec, který byl oproti prototypu posílen kompresorem. Při 6500 ot./min. vyvine sílu 457 kW a kroutící moment 838 Nm při 4000 ot./min. Při pouhých 1500 ot./min. dosáhne kroutící moment 650 Nm. Tyto výsledky stačí k tomu, aby Sarthe zrychlil z 0 na 100 km/h za 3.6 vteřiny a nezastaví se, dokud nedosáhne rychlosti 338 km/h.

Každý měsíc by měl továrnu opustit nový, ručně vyrobený Sarthe. Kupující za něj zaplatí 270.882 €. Budeme držet této holandské automobilce palce, aby se jí na trhu dařilo.

Zdroj: Vencer

Vytisknout

Diskuze: Vencer Sarthe 2015 – pocta 80. létům Le Mans jde do výroby

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

reklama

Doporučujeme

Audi A6

Volkswagen vyvíjí luxusní sedan pro Čínu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud