BMW M6 patří mezi nejsilnější BMW současnosti. I tak se najdou jedinci, kteří chtějí ještě víc. Právě pro ty připravila společnost G-power speciální úpravu pro BMW M6 Gran Coupe.
G-Power je již proslulá svými úpravami sériových vozů. Není tak divu, že je výsledek jejich práce, pokaždé úchvatný. Stejně tomu je i v případě úpravy BMW M6 Gran Coupé, tohoto velkého, těžkého, ale silného Bavoráka.
Standartní M6 Gran Coupé disponuje dvojitě přeplňovaným osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 412 kW (560 koní). To však není pro někoho dost, tak se do celé záležitosti vložil G-Power.
Nový výfukový systém z titanu, přidá na výkonu, sníží hmotnost (o 12 kilo) a poskytne vytříbený zvuk. To je jedna z pěti inovací, které celkově přidají neskutečných 180 koní (132 kW) a 295 N.m. Celkově tak má M6 Gran Coupe výkon 740 koní (544 kW) a točivý moment 975 N.m.!
S touto porcí výkonu zvládne sprint z 0 na 200 km/h za pouhých 10,5 sekundy a maximálně dokáže uhánět rychlostí více než 300 km/h. Cena této úpravy odpovídá odvedené práci. G-Power si za ni nechá zaplatit 16 424 Eur, tedy v přepočtu více než 440 tisíc korun.
Zdroj: G-Power
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.