Společnost Opel vydala první snímek svého nadcházejícího městského modelu, které přijde na trh v létě příštího roku.
Vůz ponese název Viva a bude nástupcem dříve vyráběné Agily. Sesterský Vauxhall používal označení Viva u původního modelu z let 1963-1979, kdy se ho tehdy prodalo asi 1,5 milionu kusů. Opel tento název nyní začne opět používat a hlavní předností nového zástupce značky bude mimořádně atraktivní cena.
Opel Viva je pětidveřový klasický rodinný automobil a svou cenovou politikou se postaví hlavnímu konkurentovi, kterým je Dacia. Mezi další protivníky se má zařadit Smart Forfour a malá "trojčata" od koncernu PSA a Toyoty. Viva je založen na nové generaci Chevroletu Spark a dá se předpokládat, že obě auta budou mít nejnovější tři - a čtyřválcové motory.
zdroj: Opel
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.