Je to jen pár dnů, kdy Jaguar oficiálně představil zcela nový sedan XE a nyní pro vás máme zajímavou virtuální kresbu sportovní verze SVR.
Tato působivá práce je dílem designéra říkající si X-Tomi, který vysvětluje, že vozidlo by mohlo na trhu a silnici bojovat například s Mercedesem C63 AMG a nebo s BMW M3 / M4 . Maďarský návrhář nazývá sportovní sedan XE označením RS, ale pokud se dočkáme této silné varianty, s největší pravděpodobností dostane název XE SVR.
Proslýchá se, že žhavý XE SVR má přijet do roku 2016 a mohl by být poháněn přeplňovaným 5,0 litrovým motorem V8 z kupé F-Type S. Motor má být naladěn na výkon 489 koní a spolupracovat s 8-stupňovou automatickou převodovkou, což umožní sedanu zrychlit z 0-100 km / h za asi čtyři sekundy. Maximální nejvyšší rychlost pak bude díky omezovači činit klasických 250 km / h.
Zdroj: X-Tomi design
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.