Sportovní italské kupé Alfa Romeo Brera je na trhu již pěknou řadu let a roky existence se projevují na jeho vzhledu a kabině.
Proto se bulharský odborník Vilner rozhodl Alfu oživit a přišel s další úpravou. Tím slovem další je myšleno to, že už v roce 2009 Vilner uvedl speciální edici Alfa Romeo Brera Itálie Independent, která byla postavena v omezené sérii čítající 900 kusů. Modelu tehdy dostal titanový matný lak karoserie, červené brzdové třmeny a 18-palcová matná kola z lehké slitiny.
Kabina je nyní doslova zabalena do kombinace Alcantary, kůže Nappa a autentické hadí kůže. Kromě toho, Vilner použil červené kontrastní prošití spolu s výšivkou, která představuje východoasijské dračí téma. Sedadla mají nyní vodorovné červené pruhy vyrobené z kůže Nappa, zatímco bezpečnostní pásy mají podobnou červenou povrchovou úpravu. Černá kůže s červeným kontrastním prošíváním byla aplikována i na výplne dveří, zatímco strop teď nese pro změnu Alcantaru. Dračí téma můžeme vidět také na zadní straně předních sedadel a Vilner vyměnit plastové lišty na palubní desce a za potahy z černé hadí kůže.
Zdroj: Vilner
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.