Sportovní italské kupé Alfa Romeo Brera je na trhu již pěknou řadu let a roky existence se projevují na jeho vzhledu a kabině.
Proto se bulharský odborník Vilner rozhodl Alfu oživit a přišel s další úpravou. Tím slovem další je myšleno to, že už v roce 2009 Vilner uvedl speciální edici Alfa Romeo Brera Itálie Independent, která byla postavena v omezené sérii čítající 900 kusů. Modelu tehdy dostal titanový matný lak karoserie, červené brzdové třmeny a 18-palcová matná kola z lehké slitiny.
Kabina je nyní doslova zabalena do kombinace Alcantary, kůže Nappa a autentické hadí kůže. Kromě toho, Vilner použil červené kontrastní prošití spolu s výšivkou, která představuje východoasijské dračí téma. Sedadla mají nyní vodorovné červené pruhy vyrobené z kůže Nappa, zatímco bezpečnostní pásy mají podobnou červenou povrchovou úpravu. Černá kůže s červeným kontrastním prošíváním byla aplikována i na výplne dveří, zatímco strop teď nese pro změnu Alcantaru. Dračí téma můžeme vidět také na zadní straně předních sedadel a Vilner vyměnit plastové lišty na palubní desce a za potahy z černé hadí kůže.
Zdroj: Vilner
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?