Společnost Abarth oznámila plány nabízet speciální edici modelu 500 s paketem Custom Track Package, jenž vůz dostane na oslavu 65. let existence společnosti.
Výroba bude omezena na 65 kusů a všechny z nich dostanou šedý metalický lak karoserie Grey Metallic a vnější speciální barevné schéma. Za litými deseti paprskovými koly o rozměru 17 palců se ukryjí žluté brzdové třmeny a vzadu se usadní nový duální výfukový systém z oceli. V kabině přibude nový sedmi-palcový TFT displej na přístrojové desce a sportovní sedadla. K dispozici je také systém Blue & Me Bluetooth a hands-free systém s ovládacími prvky umístěnými na volantu.
O výkon se postará 1,4-litrový přeplňovaný benzínový motor s výkonem 135 koní a s 206 Nm točivého momentu. S ním 500 Custom Track Package zychlí z 0-100 km / h) za 7,9 sekundy a dosháne maximální rychlosti 204 km / h.
Cena začíná na částce 24.990 liber, přičemž majitelé ke svým Abarthům 500 Custom Track Package dostanou i službu Abarth Track Experience, jenž dává zákazníkům možnost zazávodit si na okruzích jako jsou Donington Park, Brands Hatch a nebo Oulton Park.
Zdroj: Abarth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.