Nezávislý designér Thorsten-Krisch se pochlubil se svou vizí, jak by podle něj měl vypadat vysoce očekávaný model Giulia od Alfy Romeo.
Automobilový mechanik a nezávislý autodesigner Thorsten-Krisch vzal věci do svých rukou a představil novou Giuliu rovnou ve vrcholné specifikaci Quadrifoglio Verde. Konečným výsledkem je něco, co mnozí budou chtít vlastnit a konkurence by se mohla z nové Alfy třást strachem. Lorenzo Ramaciotti z divize Fiat Chrysler Group navíc řekl, že v roce 2016 se Giulia konečně představí světu a značka se začne opět rovnat konkurenci.
Podle něj vůz musí nabídnout styling a design, jenž musí být pozoruhodný, ale zároveň musí být i nadčasový na dlouhé období dopředu, tak jako tomu bylo i u modelů z dřívější produkce. Tento model se bude snažit efektivně vyplnit mezeru po sedanu s názvem 159, přičemž když vyjde vše podle plánu, novodobá Giulia přijde do prodeje v polovině roku 2016.
Zdroj: Thorsten-krisch.deviantart.com
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.