Pohotovému uživali Instagramu, který si říká carspotterjeroen, se podařilo zachytit v plné kráse ďábelské Lamborghini LP 610-4 Huracan Super Trofeo.
Oficiální odhalení se má sice uskutečnit až zítra, ale nyní máme možnost se podívat na jeho dokonalou karoserii bez jakéhokoliv maskování. Agresivní sportovní vůz má matně šedý lak s červenými akcenty a nápisy. Vidět je i přední splitter, boční prahy a zadní difuzor. Asi není nutné zmiňovat, že většina dílů karoserie je z uhlíkových vláken.
Z venku je dále verze Super Trofeo rozpoznatelná díky do široka roztaženým blatníkům, velkému pevnému zadnímu křídlu a černých kol se závodními slicky Pirelli P Zero. V interiéru je umístěna závodní klec, speciální závodní volant a digitálním displej místo palubní desky.
Lamborghini Super Trofeo Huracan se ukáže světu zítra v Kalifornském Monterey a bude se účastnit příštího ročníku Blancpain Super Trofeo, kde budou soutěžit odděleně Gallarda LP 570-4 Super Trofeo a Huracan Super Trofeo.
Zdroj: carspotterjeroen přes zero2turbo.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.