Testovací prototyp Dacie Duster pick-up byl vyfotografován bez jakéhokoli maskování při běžné jízdě v zabláceném lomu.
Ke konci loňského roku jsme viděli Dacii Duster pick-up v podobě konceptu, který navrhlo rumunské zastoupení Renaultu. Nyní soudě podle SPZ na voze se zdá, Dacia to s verzí pick-up myslí vážně a testuje její prototyp. Sériová verze by se tak možná mohla představit již v říjnu na autosalonu v Paříži.
Pokud by jej skutečně zavedla, jistě by to přitáhlo nové klienty, protože doposud Dacia nabízí jen modely Sandero, sedan Logan a jeho rodinnou verzi MCV. Duster je jen v jedné karosářské verzi a to Dacii nestačí. Pokud by se Duster pick-up stal skutečností, pravděpodobně pod svou kapotu dostane motory z obyčejného Dusteru.
Lze tak očekávat 1,6 litrový nepřeplňovaný motor s výkonem 105 koní, přeplňovaný 1.2 litrový motor TCE s výkonem 125 koní a taktéž 1,5-litrový naftový motor s výkony 90 a 110 koní. V závislosti na volbě motoru je možné mít Duster s pohonem všech kol, popřípadě jen s pohonem přední nápravy.
Zdroj: Masini romanesti
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.