Ferrari FF se dočká faceliftu již v roce 2016 a krom novějšího vzhledu se změny podívají i pod kapotu.
FF dostane v roce 2016 posílený dvanáctiválec, jehož výkon se zvedne o 40 koní, tedy ze 660 na rovných 700 koní. Standardem zůstane i pohon všech kol, čímž je vlastně FF jedinečné v modelové nabídce Ferrari. Ostatně i ten se dočká přepracování a dostane nejnovější elektroniku.
Aby toho nebylo málo, nová bude i osmistupňová automatická převodovkam, která nahradí současný sedmistupňový automat. Pro úsporu váhy FF dostane i karbonovou střechu a vylepšená bude i aerodynamika vozu. Pro fanoušky moderních aplikací si Ferrari připravilo nový infotainmentový systém, na kterém pracovali lidé z Apple.
zdroj: Worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.