Japonský Nissan vydal ve spolupráci se sportovní divizí Nismo zajímavé ilustrace, jenž ukazují dva ostré zástupce značky.
Ke konci února jsme viděli Nissan Leaf v provedení GT-R Nismo, který se představil vlastně jako ukázka tuningových možností divize Nismo. Nyní mají Nissan a Nismo na ukázku více zajímavých kříženců, přičemž těmi posledními jsou Maxima GT-R Nismo a 370Z Nismo Sentra. Netřeba dodávat, že tyto stylingové úpravy jsou vytvořeny jen tak pro zábavu, žádný z vozů nebude skutečně nikdy vyráběn.
Tato kampaň je spojena se zprávami o plánech Nissanu nabídnout do budoucna více modelů v edici Nismo, nabídka bude rozšířena o další verze, tudíž se dočkáme například Qashqaie či Pulsaru Nismo. Ten příjde údajně na trh někdy v příštím roce s čtyřválcovým přeplňovaným benzínovým motorem o objemu 1,8-litru.
Zdroj: Nissan
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.