Hennessey chystá model Venom F5 s výkonem přes 1400 koní!

ar5, 5. srpna 2014, 05:25 Google+

Bitva o vůz s nejvyšší maximální rychlostí neustává a olej do ohně přilila včera společnost Hennessey. Ta oznámila plán na výrobu modelu Venom F5 s výkonem přes 1400 koní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Již letos v únoru jsme viděli Lotus Exige na bázi Venomu GT, který při měření dosáhl maximální rychlosti 435,31 km / h. Hennessey se ale domnívá, že existuje ještě nějaký prostor pro zlepšení a chce vyrobit auto, jenž pokoří metu 460 km/h. V rozhovoru pro Top Gear  uvedl John Hennessey "Myslím, že dosáhnutí rychlosti 460 km/h bude možné,´jsme schopni takové auto vyrobit".

Nový vůz slibuje kombinaci optimalizované aerodynamiky s moderními technologiemi a zvýšeným výkonem. Využívat má osmiválcový twin-turbo motor o objemu 7,0 litru a nabídne minimálně 1400 koní, což znamená, ře F5 by byl silnější než Koenigsegg One: 1 . Očekává se, že nový model F5 dostane většinu částí karoserie z karbonových vláken a jeho váha se udrží 1300 kg.

Síla motoru poputuje na zadní nápravu, a to skrze šestistupňovou manuální převodovku. Do úvahy byla brána i dvouspojková převodovka, nakonec ale Hennessey rozhodl od ní upustit vzhledem k její celkové hmotnosti. Hennessey odhalí Venom F5 příští rok, zatímco první dodávky vozů se k svým majitelům dostanou v polovině roku 2016. Vyrobeno má být jen 30 jednotek a každá z nich dostana cenovku přes 1,2 milionu dolarů bez daně.

Zdroj: topgear.com


Vytisknout

Diskuze: Hennessey chystá model Venom F5 s výkonem přes 1400 koní!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Tesla Model S udává menší ztráty při nabíjení, než je tomu ve skutečnosti - anotační foto

Tesla Model S udává menší ztráty při nabíjení, než je tomu ve skutečnosti

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud