Nesmrtelný off-road Mitsubishi Pajero je v současné generaci na trhu již pěknou řádku let a tak i přes vývoj jeho nástupce automobilka představila jeho drobný facelift.
Mezi novinky patří především zmodernizovaná přední část s výraznější maskou chladiče, nový přední nárazník s LED diodami pro denní svícení, vzadu se naopak změnil kryt náhradního kola. I pro rok 2015 se bude Pajero samozřejmě nabízet v obou karosářských variantách - tří a pětidveřová verzi.
Facelift modelu se projevil i na interiérum kde jsou nové materiály palubní desky, dřevěné obložení, dekory ve stříbrném laku a vylepšení se dočkala i zvuková izolace v oblasti dveří i palubní desky. Zatím není jasné, kdy se změněné Pajero dostane na trh v Evropě, každopádně v Japonsku za základní tří-dvéřovou verzi zaplatí zájemci 2 921 400 jenů (něco málo přes půl milionu Kč) a vůz dostanou se zážehovým motorem o objemu 3.0 litru nebo s naftovou dieselovou jednotkou o objemu 3.2 litru. Za delší pětidvéřovou verzi dají Japonci 3 272 400 jenů (lehce přes 650 tisíc Kč).
Zdroj: Mitsubishi
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?