Nesmrtelný off-road Mitsubishi Pajero je v současné generaci na trhu již pěknou řádku let a tak i přes vývoj jeho nástupce automobilka představila jeho drobný facelift.
Mezi novinky patří především zmodernizovaná přední část s výraznější maskou chladiče, nový přední nárazník s LED diodami pro denní svícení, vzadu se naopak změnil kryt náhradního kola. I pro rok 2015 se bude Pajero samozřejmě nabízet v obou karosářských variantách - tří a pětidveřová verzi.
Facelift modelu se projevil i na interiérum kde jsou nové materiály palubní desky, dřevěné obložení, dekory ve stříbrném laku a vylepšení se dočkala i zvuková izolace v oblasti dveří i palubní desky. Zatím není jasné, kdy se změněné Pajero dostane na trh v Evropě, každopádně v Japonsku za základní tří-dvéřovou verzi zaplatí zájemci 2 921 400 jenů (něco málo přes půl milionu Kč) a vůz dostanou se zážehovým motorem o objemu 3.0 litru nebo s naftovou dieselovou jednotkou o objemu 3.2 litru. Za delší pětidvéřovou verzi dají Japonci 3 272 400 jenů (lehce přes 650 tisíc Kč).
Zdroj: Mitsubishi
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?