Unikátní Ferrari SP America byla spatřena na ulici bez maskování. Můžeme si tak prohlédnout, jak vypadá převlečená F12 Berlinetta.
Jak jistě z fotek poznáte, základem pro Ferrari SP America se stala F12 Berlinetta. Změn je tentokrát poměrně hodně a i to se odráží na vzhledu. Ten radikálně mění nový přední nárazník a kapota. Nárazník má tři výrazné sací otvory a na kapotě nalezneme také tři otvory pro přívod vzduchu.
Z jedné fotografie, která zabírá část interiéru, jsme si nevšimli žádné změny, která by se týkala kokpitu. Pokud si zákazník bude přát pozměnit interiér, nebo jen část, určitě to nebude za menší nebo spíše větší poplatek problém.
Co je téměř jasné je, že se pod kapotou žádná větší změna neudála. Stále tak bude k dispozici 740 koní (544 kW) a 690 N.m. točivého momentu, které produkuje V12 s objemem 6,2 litru. Motor spolupracuje s dvouspojkovou převodovkou, díky které umí zrychlit z 0 na 100 km/h během 3,1 sekundy a maximálně dokáže uhánět rychlostí 340 km/h.
Zdroj: thesupercarkids.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?