Právě dnes společnost Volkswagen oznámila brzké uvedení balíčku Premium pro modely Beetle Coupe a Beetle Cabrio.
Volitelný paket bude k dispozici již příští měsíc a bude nabízen pro verze s motorem 1.8T nebo motorem TDI Clean Diesel. Vycházet bude z výbavové linie R-Line, ke které přidá další prvky výbavy. Ve standardu se tak Beetle Premium dočká bi-xenonových světlometů, automatické duální klimatizace Climatronic, autorádiem RNS 510 s navigací a přípojkou pro mobilní telefony iPhone 5. Samozřejmostí jsou dále prvky jako je světelný a dešťový senzor, nebo v případě Beetle Coupe šestice airbagů.
Beetle Premium s motorem 1.8T vyjede na 19-palcových kolech Tornado z lehkých slitin, zatímco model TDI je vybaven 18-palcovými ráfky, které mají povrchovou úpravu Galvano Grey. Verze 1.8T má také sportovní odpružení a obě motorové varianty budou vybaveny nárazníky R-Line s integrovanými mlhovými světly, šedými prahy a kryty zpětných zrcátek. Ve výbavě toho bude mnohem víc, očekávat lze audiosystém Fender, automatické stmívání zpětného zrcátka a kontrastní prošívaní kožených sedaček.
Zákazníci mají možnost výběru hned z několika odstínů laku karoserie, na výběr je hluboká černa, šedá Platinum Gray a bílá Oryx White. Za verzi Beetle Coupe 1.8T Premium již teď požaduje prodejce částku 27 355 dolarů, za verzi TDI pak 29 355 dolarů. Beetle Cabrio Premium 1.8T vyjde předběžně na necelých 31 tisíc dolarů, TDI Cabrio na 32 755 dolarů.
Zdroj: Volkswagen
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?