Právě dnes společnost Volkswagen oznámila brzké uvedení balíčku Premium pro modely Beetle Coupe a Beetle Cabrio.
Volitelný paket bude k dispozici již příští měsíc a bude nabízen pro verze s motorem 1.8T nebo motorem TDI Clean Diesel. Vycházet bude z výbavové linie R-Line, ke které přidá další prvky výbavy. Ve standardu se tak Beetle Premium dočká bi-xenonových světlometů, automatické duální klimatizace Climatronic, autorádiem RNS 510 s navigací a přípojkou pro mobilní telefony iPhone 5. Samozřejmostí jsou dále prvky jako je světelný a dešťový senzor, nebo v případě Beetle Coupe šestice airbagů.
Beetle Premium s motorem 1.8T vyjede na 19-palcových kolech Tornado z lehkých slitin, zatímco model TDI je vybaven 18-palcovými ráfky, které mají povrchovou úpravu Galvano Grey. Verze 1.8T má také sportovní odpružení a obě motorové varianty budou vybaveny nárazníky R-Line s integrovanými mlhovými světly, šedými prahy a kryty zpětných zrcátek. Ve výbavě toho bude mnohem víc, očekávat lze audiosystém Fender, automatické stmívání zpětného zrcátka a kontrastní prošívaní kožených sedaček.
Zákazníci mají možnost výběru hned z několika odstínů laku karoserie, na výběr je hluboká černa, šedá Platinum Gray a bílá Oryx White. Za verzi Beetle Coupe 1.8T Premium již teď požaduje prodejce částku 27 355 dolarů, za verzi TDI pak 29 355 dolarů. Beetle Cabrio Premium 1.8T vyjde předběžně na necelých 31 tisíc dolarů, TDI Cabrio na 32 755 dolarů.
Zdroj: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.