Rumunská automobilka Dacia se pouští do vod, které pro levnou značku nejsou příliš typické. Na trh přivede limitovanou sérii modelu Logan. Proč přichází s limitovanou edicí, která je typická spíše pro luxusní značky?
V Rumunsku (nebo spíše ve Francii) se rozhodly, že desáté výročí výroby oslaví trochu neobvykle. Připraví omezenou serii sedanů Logan. Proč právě model Logan? Protože ono desáté výročí, se týká výroby právě modelu Logan.
Tentokrát se pravděpodobně nebude jednat o extrémně levný sedan, jak jsme na něj zvyklí. Vzhledem k omezenému počtu 2000 vyrobených vozů, bude i cena výrazně vyšší.
Dacia se rozhodla okořenit model speciální edice mnoho designovými změnami i detaily. Například zatmavěnými zadními svítilnami, odlišným zadním nárazníkem, blinkry zabudovanými v zrcátkách a nebo prahovými lištami, či plaketkou na C sloupku.
Výraznou změnou je elektrické stahování oken pro levé i pravé přední okno ve dveřích řidiče. Cena začíná na 9400 eurech, což je v přepočtu cca. 260 000 Kč. To už je velmi vysoká cena za low-cost model. Základní motor je 1,2 16V s výkonem 75 koní. Dieselová 1,5 dCi vyjde na 11 300 eur což je v přepočtu 315 000 Kč.
Zdroj: Dacia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.