Ostrá verze nadcházejícího Mercedesu MLC byla zachycena při testování. Její příchod se čeká v roce 2015 a zřejmě dostane tu nejlepší techniku ze staršího bratra ML 63 AMG.
Mercedes-Benz pracuje na atraktivnější alternativě ML 63 AMG, která má dosti sebevědomou cenu. Kdo by snad chtěl ostrou verzi SUV od Mercedesu a GLA mu je až moc malé, bude moci sáhnout po MLC 63AMG.
Odvážný design, osvědčená technika a snad i lákavá cena, to jsou esa v rukávu, které bude mít nové SUV, které můžeme očekávat již za rok. O jeho pohon se bude starat zřejmě 5,5 litrový dvojitě přeplňovaný agregát V8 s výkonem kolem 550 koní. Stejný agregát můžeme najít i ve větším ML 63 AMG a tak není divu, že s ním bude sdílet nejen motor ale také většinu podvozkových dílů.
Mercedes si je vědom, že MLC to nebude mít lehké. K souboji vyzve BMW X6, v případě MLC AMG to bude BMW X6 M, konkurent, který je velmi dobře zavedený na světovém trhu a drží pomyslný trůn mezi SUV coupé, kterých je na trhu pramálo.
Jak dopadne MLC v této konkurenci, kam se chystá i Audi, to se dozvíme nejdříve příští rok. Každopádně, Mercedes si pro tuto příležitost náležitě vyšperkuje svou zbraň v podobě „emelcéčka“.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?