Nejprodávanější automobil na našem trhu, Škoda Octavia, která za první třetinu roku zaznamenala nárůst prodejů o téměř 25% oproti loňskému roku, přichází s velmi lákavou nabídkou pro české zákazníky. Speciální nabídka Fresh přináší spoustu výbavy navíc za velmi zajímavou cenu.
Čeští zákazníci Škodu Octavia prostě chtějí. Ať na ni jedni nadávají a druzí jí milují, každý v ní najde spoustu pozitiv ale i negativ. Mezi některé patřila například i cena. Spousta lidí si neuvědomuje, že Octavie nabízí velkorysý prostor ve všech směrech, jisté jízdní vlastnosti (ano, vlečná náprava je při „normální jízdě“ vyhovující), vynikající dílenské zpracování a až na pár výjimek nabízí dobré materiály. Mezigeneračně se poučila ze spousty chyb, ale pár jich natropila. Konec konců, je to dobré auto, o tom vypovídají i velmi dobré prodejní úspěchy u nás, i v zahraničí. Například ve Švýcarsku si v prodejích vede velmi dobře, stejně tak i v sousedním Německu.
Škoda Auto nyní přivádí na trh akční verzi Fresh. Modely Octavia Fresh a Octavia Combi Fresh budou pohánět silnější 1,2 TSI nebo 1,6 TDI s manuální či automatickou převodovkou. Do vínku výbavy škodovka dala vše podstatné a vlastně v ní nic nechybí. Základem je klimatizace, rádio s MP3, CD, konektivitou s Apple zařízeními a slotem na SD karty, tempomat, parkovací senzory, kožený volant a řadicí páku, vyhřívaná sedla, elektrické ovládání všech čtyř oken a zrcátek s vyhříváním, tónovaná skla, 16“ litá kola všemožná Simply Clever vylepšení a řešení a na závěr také záruku na čtyři roky a 60 000 km, která lze rozšířit o další kilometry.Další příplatky jsou velmi vstřícné, větší 17“ kola za 3500,- nebo dotykové rádio za 4000,- popřípadě navigace za 17 700,-.
Základní cena pro liftback s motorem 1,2 TSI 77kW je 415 000. Za karoserii kombi se připlácí 30 000,-
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?