U BMW se postupem času definitivně zbláznili a svou modelovou nabídku hodlají brzy rozšířit o nového zástupce, který dostane pohon přední nápravy.
Novou předokolkou by se měl stát chystaný roadster BMW Z2, o kterém automobilka mluví už od roku 2006. Jeho podvozková platforma bude převzata ze současné generace Mini, kterou používá i BMW 2 Active Tourer a teprve teď je jeho výroba definitivně potvrzena.
Na trhu bychom mohli otevřenou předokolku od BMW spatřit až v roce 2016 a za konkurenci bude nové BMW Z2 považovat především Mazdu MX-5 či Alfu Romeo 4C. Spekulace navíc hovoří i o tom, že krom pohonu přední nápravy se možná chystá i veze s pohonem všech čtyř kol. Zatím se k vozu jako takovému samotné BMW moc nevyjádřilo a tak lze předpokládat, že v nejbližší době se dozvíme více informací.
Zdroj: Car & Driver
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?