U automobilky Porsche se v poslední době doslova rozjel vývoj nových modelů a krom SUV Macan, které už prošlo první vážnou nehodou, se na trh brzy chystá i Cayman GT4!
Ten by měl dorazit do nabídky Porsche do tří let a vycházet by měl z typu Cayman GTS, který sme mohli vidět letos na ženevském autosalonu. Cayman GT4 se stane vlajkovou lodí modelové řady Cayman a jeho předpokládaná cena se dostane na hodnotu 125.000 dolarů.
Na oplátku za tuto horentní sumu budou majitelé odměněni sportovním a výkonným kupé s převodovkou PDK z modelu 911 GT3, o typu a výkonové hladině motoru zatím ovšem nepadlo ani slovo. Existují jisté spekulace, které hovoří o použití motoru z hybridní verze Panamery a či z verze 911 Turbo S, tak či tak, nic není jisté.
Jisté je však to, že výkonově bude nový Cayman tvrdě šlapat na paty konkurenci v podobě Jaguaru F-Type či Audi TT RS.
zdroj: PorscheModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?