Nový sportovně užitkový vůz od Porsche doplní klasické Cayenne. Stane se tak jedním ze sedmi nových SUV z koncernu VW. Výroba více karosářských variant Cayennu byla omezena, kvůli kapacitě závodu v Lipsku.
Porsche plánuje rozšířit svou Cayenne „rodinu“. Dalším, po pětidveřovém SUV, bude stylové čtyřdveřové kupé, které bude cílit na zákazníky, kteří se poohlížejí po BMW X6, Mercedes-Benz MLC nebo Range Rover Sport.
Cayenne Coupé, bude další sportovní alternativa ke klasickému Cayennu. Od něho si převezme řadu zážehových, vznětových motorů, stejně tak i plug-in benzino-elektrickou a dieselo-elektrickou hybridní pohonnou jednotku. Další techniku bude mít i od koncernu VW. Především podvozkovou platformu MLB, na které bude postaveno již brzy celkem 7 nových SUV.
Předběžně je naplánováno, že se Cayenne Coupé dostane na trh v roce 2018. Přijde tak ruku v ruce s novou generací Cayennu, která se chystá na ten samý rok. Cayenne Coupé bude přibližně o 15 až 20 procent draší, než je aktuální Cayenne. Příjemnou zprávou je, že se počítá i s verzí Turbo S, která bude mít dvojitě přeplňovanou „véosmičku“ s výkonem přes 550 koní.
Zdroj: AutoCar
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?