Nedávno jsme vám přinesli test Subaru Outback 2.0 D Comfort-Cross Line s převodovkou Lineartronic. Nástupce této generace se objeví na autosalonu v New Yourku. My máme první fotky ještě před premiérou.
Oblíbený crossover, který má mnoho kvalit je na trhu už nějaký ten rok. I přes svůj věk se skvěle prodává a to především v USA, kde si nová generace odbyde svou premiéru na New Yourském autosalonu.
Nová generace přinese vyspělou techniku, shodnou s tou, kterou používá nové Legacy. Těšit se tak můžeme na nový motor H6 o výkonu 260 koní. Základní motor by měl být čtyřválcový 2,5-litrový agregát s výkonem 175 koní. Vrcholem nabídky bude již zmíněný nový motor H6, který bude spojen výhradně s automatem CVT Lineatronic.
Přinášíme vám také oficiální fotografii. Podle toho, co je na ní k vidění, se můžeme těšit na výraznou změnu designu ve stylu nové Legacy. Do prodeje by se crossover Outback mohl dostat ještě letos. A již nyní se na něj velice těšíme.Zdroj: Subaru
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.