Nedávno jsme vám přinesli test Subaru Outback 2.0 D Comfort-Cross Line s převodovkou Lineartronic. Nástupce této generace se objeví na autosalonu v New Yourku. My máme první fotky ještě před premiérou.
Oblíbený crossover, který má mnoho kvalit je na trhu už nějaký ten rok. I přes svůj věk se skvěle prodává a to především v USA, kde si nová generace odbyde svou premiéru na New Yourském autosalonu.
Nová generace přinese vyspělou techniku, shodnou s tou, kterou používá nové Legacy. Těšit se tak můžeme na nový motor H6 o výkonu 260 koní. Základní motor by měl být čtyřválcový 2,5-litrový agregát s výkonem 175 koní. Vrcholem nabídky bude již zmíněný nový motor H6, který bude spojen výhradně s automatem CVT Lineatronic.
Přinášíme vám také oficiální fotografii. Podle toho, co je na ní k vidění, se můžeme těšit na výraznou změnu designu ve stylu nové Legacy. Do prodeje by se crossover Outback mohl dostat ještě letos. A již nyní se na něj velice těšíme.Zdroj: Subaru
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?