Nedávno jsme vám přinesli test Subaru Outback 2.0 D Comfort-Cross Line s převodovkou Lineartronic. Nástupce této generace se objeví na autosalonu v New Yourku. My máme první fotky ještě před premiérou.
Oblíbený crossover, který má mnoho kvalit je na trhu už nějaký ten rok. I přes svůj věk se skvěle prodává a to především v USA, kde si nová generace odbyde svou premiéru na New Yourském autosalonu.
Nová generace přinese vyspělou techniku, shodnou s tou, kterou používá nové Legacy. Těšit se tak můžeme na nový motor H6 o výkonu 260 koní. Základní motor by měl být čtyřválcový 2,5-litrový agregát s výkonem 175 koní. Vrcholem nabídky bude již zmíněný nový motor H6, který bude spojen výhradně s automatem CVT Lineatronic.
Přinášíme vám také oficiální fotografii. Podle toho, co je na ní k vidění, se můžeme těšit na výraznou změnu designu ve stylu nové Legacy. Do prodeje by se crossover Outback mohl dostat ještě letos. A již nyní se na něj velice těšíme.Zdroj: Subaru
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?