Cadillac se připravuje na zahájení prodeje svého SUV Escalade. Nyní uveřejnil základní cenu. V Americe začíná na 71 695 dolarech.
Nový Escalade má evoluční design "Galvano" s výraznou chromovanou mřížkou, která je lemována LED diodovými světlomety. Design podtrhují 20-ti palcová litá kola s chromovanou úpravou. Zajímavé je, že variata ESV má v základu jen 14-ti palcová kola zato o 355 mm delší rozvor náprav.
V kabině luxusního SUV Escalade nalezneme kožené sedačky, obložení z prvotřídního dřeva nebo osvětlení celého interiéru v různých barvách. Pro větší pohodlí je k dispozici až třízonová klimatizace, všudy přítomné odkládací přihrádky a to i pro třetí řadu sedadel. Když už mluvíme o sedadlech, tak přední jsou vyhřívaná i odvětrávaná, zatímco druhá řada sedadel disponuje jen vyhříváním.
Pro snaží ovládání vozidla je k dispozici variabilní převod řízení. Další významné změny se udály na přístrojové desce, kde se nachází 12,3 palcový display, který slouží jako infotainment systém CUE.
O pohon se stará 6,2-litrový V8 motor, který vyvíjí 420 koní (313 kW) a 623 Nm točivého momentu. Je spojen s šestistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje zrychlení 0-100 km/h za méně než šest sekund. Pokud jde o spotřebu paliva, Escalade ve městě spotřebuje na každých 100 km „pouhých“ 15,6 litrů, mimo město 11,1 litrů.
Zdroj: GM
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.