Před dvěma dny jsme vás informovali o konci kabrioletu Volkswagen Eos z důvodu nízké poptávky. Peugeot zřejmě tento problém neřeší a tak už chystá další generaci svého nejmenšího „otevřeného“ modelu.
Stávající 207 CC nabízí pevnou skládací střechu. Díky ní je automobil vhodnější pro celoroční provoz, ale přináší to i svá negativa. Například vyšší hmotnost a samozřejmě vyšší náklady na vývoj a následnou výrobu. Což se promítá v prodejní cenně.
Francouzi se nyní hodlají vrátit o několik let zpět a pro svůj kabriolet 207 CC připravují změnu skládací střechy. Kovovou pevnou skládací střechu, nahradí látkovou. Sníží tím hmotnost vozu, což je dnes u každé nové generace nezbytné a zároveň i cenu.
Ostatně, Peugeot 207 respektive nová 208 se má rozšířit o další karosářské verze. Hatchback a crossover 2008 doplní i verze kabriolet, která vymění dosluhující 207 CC.
S plátěnou střechou se nám tak brzy představí nová 208 CC, která díky zmíněné změny typu střechy, nabídne nižší hmotnost, větší objem zavazadelníku a údajně i zajímavější design. Paletu motorů bude sdílet s hatchbackem a to včetně 200 koňové šestnáctistovky z ostré verze GTi.
Premiéra se chystá na autosalon ve Frankfurtu 2015 a do prodeje by se měla dostat do konce téhož roku.
Zdroj: caradisiac.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?