Před dvěma dny jsme vás informovali o konci kabrioletu Volkswagen Eos z důvodu nízké poptávky. Peugeot zřejmě tento problém neřeší a tak už chystá další generaci svého nejmenšího „otevřeného“ modelu.
Stávající 207 CC nabízí pevnou skládací střechu. Díky ní je automobil vhodnější pro celoroční provoz, ale přináší to i svá negativa. Například vyšší hmotnost a samozřejmě vyšší náklady na vývoj a následnou výrobu. Což se promítá v prodejní cenně.
Francouzi se nyní hodlají vrátit o několik let zpět a pro svůj kabriolet 207 CC připravují změnu skládací střechy. Kovovou pevnou skládací střechu, nahradí látkovou. Sníží tím hmotnost vozu, což je dnes u každé nové generace nezbytné a zároveň i cenu.
Ostatně, Peugeot 207 respektive nová 208 se má rozšířit o další karosářské verze. Hatchback a crossover 2008 doplní i verze kabriolet, která vymění dosluhující 207 CC.
S plátěnou střechou se nám tak brzy představí nová 208 CC, která díky zmíněné změny typu střechy, nabídne nižší hmotnost, větší objem zavazadelníku a údajně i zajímavější design. Paletu motorů bude sdílet s hatchbackem a to včetně 200 koňové šestnáctistovky z ostré verze GTi.
Premiéra se chystá na autosalon ve Frankfurtu 2015 a do prodeje by se měla dostat do konce téhož roku.
Zdroj: caradisiac.com
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?