Před dvěma dny jsme vás informovali o konci kabrioletu Volkswagen Eos z důvodu nízké poptávky. Peugeot zřejmě tento problém neřeší a tak už chystá další generaci svého nejmenšího „otevřeného“ modelu.
Stávající 207 CC nabízí pevnou skládací střechu. Díky ní je automobil vhodnější pro celoroční provoz, ale přináší to i svá negativa. Například vyšší hmotnost a samozřejmě vyšší náklady na vývoj a následnou výrobu. Což se promítá v prodejní cenně.
Francouzi se nyní hodlají vrátit o několik let zpět a pro svůj kabriolet 207 CC připravují změnu skládací střechy. Kovovou pevnou skládací střechu, nahradí látkovou. Sníží tím hmotnost vozu, což je dnes u každé nové generace nezbytné a zároveň i cenu.
Ostatně, Peugeot 207 respektive nová 208 se má rozšířit o další karosářské verze. Hatchback a crossover 2008 doplní i verze kabriolet, která vymění dosluhující 207 CC.
S plátěnou střechou se nám tak brzy představí nová 208 CC, která díky zmíněné změny typu střechy, nabídne nižší hmotnost, větší objem zavazadelníku a údajně i zajímavější design. Paletu motorů bude sdílet s hatchbackem a to včetně 200 koňové šestnáctistovky z ostré verze GTi.
Premiéra se chystá na autosalon ve Frankfurtu 2015 a do prodeje by se měla dostat do konce téhož roku.
Zdroj: caradisiac.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.