Modely Alfa Romeo obecně nepatří mezi prodejní trháky. A to nejen v Čechách, ale v celé Evropě. Ono se není čemu divit. Dnes řidiči od automobilů cenové kategorie, v které se Alfa Romeo nachází, čekají víc než jen působivý design.
První vlaštovkou je model 4C, který dosáhl mnoha pozitivních ohlasů. Po jeho vzoru by měl přijít nový model Alfy Romeo Giulia, který si odbude premiéru v roce 2015 a na trh bude uveden konci téhož roku.
Dle slov šéfa Fiatu Sergia Marchionneho se automobilka „poučila z chyb, které dělala v minulosti“. Proto chce do budoucnosti přivést modely lehké konstrukce, s pohonem zadních kol, výkonnými motory a jak je zvykem, líbivým vzhledem. Tuto filozofii si Alfa kdysi držela, po přechodu pod křídla Fiatu se vše otočilo. A tak přišli na trh modely s karoserií hatchback a pohonem předních kol.
Nová Giulia, která dorazí koncem příštího roku, bude konkurovat vozům jako je Mercedes-Benz C-class nebo BMW 3er. Alfa Romeo slibuje inovativní motory a od nich se bude odvíjet případný úspěch nebo neúspěch.
Alfa Romeo ostatně připravuje hodně novinek, kterým sama hodně věří. V roce 2016 přijde SUV a dočkat bychom se mohli i sportovního roadsteru, který bude vyvíjet společně s Japonskou Mazdou.
Zdroj:Auto Express
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?