Modely Alfa Romeo obecně nepatří mezi prodejní trháky. A to nejen v Čechách, ale v celé Evropě. Ono se není čemu divit. Dnes řidiči od automobilů cenové kategorie, v které se Alfa Romeo nachází, čekají víc než jen působivý design.
První vlaštovkou je model 4C, který dosáhl mnoha pozitivních ohlasů. Po jeho vzoru by měl přijít nový model Alfy Romeo Giulia, který si odbude premiéru v roce 2015 a na trh bude uveden konci téhož roku.
Dle slov šéfa Fiatu Sergia Marchionneho se automobilka „poučila z chyb, které dělala v minulosti“. Proto chce do budoucnosti přivést modely lehké konstrukce, s pohonem zadních kol, výkonnými motory a jak je zvykem, líbivým vzhledem. Tuto filozofii si Alfa kdysi držela, po přechodu pod křídla Fiatu se vše otočilo. A tak přišli na trh modely s karoserií hatchback a pohonem předních kol.
Nová Giulia, která dorazí koncem příštího roku, bude konkurovat vozům jako je Mercedes-Benz C-class nebo BMW 3er. Alfa Romeo slibuje inovativní motory a od nich se bude odvíjet případný úspěch nebo neúspěch.
Alfa Romeo ostatně připravuje hodně novinek, kterým sama hodně věří. V roce 2016 přijde SUV a dočkat bychom se mohli i sportovního roadsteru, který bude vyvíjet společně s Japonskou Mazdou.
Zdroj:Auto Express
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.