Server Car & Driver přináší informace o chystaném supersportu Britského výrobce McLaren, který ponese označení P15 a bude vybaven hybridní technologií.
Podle nedávno zveřejněné zprávy, McLaren již vyvíjí nový model P15, který plánuje představit a následně vyrábět v roce 2017. Slibuje převratnou techniku, ohromující výkon a cenu, která by měla být nižší než u McLarenu P1, který se prodává v limitované edici.
Nový dvoumístný super automobil, s karosérií vyrobené kompletně z karbonu, která by měla být extrémně lehká. Car & Driver uvádí, že by se o pohon mohl starat přeplňovaný vysoce výkonný motor a sekundovat by mu měly i elektromotory. Jednalo by se tak o sportovní hybrid. Odbornou pomoc s hybridními technologiemi by McLarenu měla poskytnout automobilka Honda.
Pokud bude P15 sériově vyráběný supersportovní model, nikoliv limitovaná edice jako je P1, tak můžeme očekávat příznivější cenu. Ta by se mohla blížit přibližně 500 000 dolarů (v přepočtu téměř 10 000 000 Kč). I přes takto vysokou cenu, se vůbec nebojíme, že by o tento supersport nebyl zájem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.