Vůz má podvozkovou platformu z verze Panda 4x4 a využívá systém pohonu všech čtyř kol a elektronický diferenciál. Systém je schopen automaticky rozdělovat točivý moment mezi přední a zadní kola, a to v závislosti na jízdních podmínkách. Při sjezdu prudších kopců bude řidiči vypomáhat i systém Hill Descent Control.
Nejrobustnější Panda v řadě přichází s off-roadovým body kitem, který obsahuje četné oplastování karoserie, , svalnatější lemy kol, střešní nosiče a přepracovaná mlhová světla. Panda Croos vyjede na 15-palcových ráfcích a její výbava bude velmi slušná. Krom informačního systému Blue & Me zde najdeme automatickou klimatizaci či kožené čalounění sedadel.
Zákazníci si do své Pandy Cross budou moci zvolit buď to zážehový motor o objemu 0,9 litru Twinair nebo 1,3-litrový MultiJet s výkonem 80 či 90 koní. Pro benzínový motor Fiat nabídne speciálně vyvinutou 6-stupňovou manuální převodovkou, která je dodávána se zkráceným prvním rychlostním stupňem.
Zdroj: Fiat