Fiat 500 novodobé generace je na trhu již pěknou řádku let a tak si pro letošek Fiat připravil pár vylepšení, se kterými se malá 500 ukáže za pár dní na autosalonu v Ženevě.
Změny v designu ale rozhodně nečekejte, hlavními novinkami je nový výbavový stupeň Cult a široká škála nových prvků výbavy. Novým prvkem bude v základu napřiklad středový TFT displej o rozměru 7“, jenž byl vyvinutý ve spolupráci s firmou Magnetti Marelli. Ten doplní i nová digitální kaplička přístrojů a navigace TomTom 2 Live.
Již zmíněný nový výbavový stupeň Cult, si vezme základ ze stupně Lounge a nabídne toho opravdu více jak dost. V novém stupni najdeme chromované prvky karosérie, litá 16“ kola, černou střechu a nebo chromované kryty zpětných zrcátek. Specialitou pak jsou zadní parkovací senzory, které hlavně ve městě spousta žen ocení. Aby toho nebylo málo, nová modelová verze Fiatu 500 se bude nabízet ve dvou nových lacích karosérie a úpravou prošla i nabídka litých kol a barevného čalounění interiéru.
Pod kapotou se nově ocitne i nově vyvinutý přeplňovaný dvouválec o objemu 0.9 TwinAir Turbo. Ten nabídne dva výkonnostní režimy, Sport a Eco, kdy v režimu Sport nabídne motor výkon 105 koní a maximální točivý moment 145 Nm, naopak v režimu Eco se výkon ustálí na hodnotě 98 koní a 120 Nm. Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou a díky systému Start/Stop prý spotřebuje v kombinovaném režimu jen 4,2 l/100 km.
Zdroj: Fiat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.