V Ženevě se již brzy bude konat další ročník prestižního autosalonu a chybět zde nesmí ani Aston Martin, který si pro tentokrát tři speciální edice svých modelů.
První na řadě je Aston Martin V8 Vantage N430, jenž bude dostupný v karosářských verzích kupé a roadster. Ten bude poháněn 4,7-litrovým V8 motorem dodávající výkon 436 koní při 7300 otáčkách za minutu, díky čemuž bude možné s vozem zrychlit z 0 na 96 km/h za 4,6 sekundy. Maximální rychlost pak u této verze činí 306 km/h.
Výkon jde permanentně na zadní nápravu a to za pomoci šestistupňové manuální převodovkou se pádly pod volantem. Na výběr však je i sedmistupňový automat SPORTSHIFT II. Tato speciální edice V8 Vantage n430 bude dodávána s grafitovými kovanými koly, ztmavenými předními světlomety a poupravenou přední maskou.
V kabině nalezneme plaketky s názvem „N420“ , pádla pod volantem z černého hořčíku a speciální kožené čalounění. Zákazníci, kteří mají tučnější bankovní konto si pak mohou doobjednat audio systém o výkonu 1000 Wattů od firmy Bang & Olufsen.
Cena za Aston Martin V8 Vantage N430 je 89.995 liber, první kusy budou dodány ke svým majitelům letos v září.
Další z edic jsou vozy s názvem Aston Martin DB9 Carbon Black a DB9 Carbon White. Jak jejich název napovídá, tyto dvě edice přicházejí s tmavými a bílými motivy v kombinaci s několika komponenty z uhlíkových vláken. Pod kapotou obou verzí se ocitne 6.0 litrový motor V12 motoru s výkonem 517 koní a 620 Nm točivého momentu. Samotné vedení firmy Aston Martin říká, že informace a ceny k těmto variantám jsou dostupné jen vyžádání.
Zdroj: Aston Martin
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.