Automobilka Alfa Romeo se chystá oživit svou poněkud skomírající nabídku modelů a v blízké době vydá speciální edici Alfa Romeo Giulietta Super.
Označení Super je již u Alfy Romeo zavedeným stupněm výbavy, který jsme mohli vidět u modelů Alfa Romeo 90 nebo 164. Vždy se jednalo vozidla s plnou výbavou a novými prvky, nechme se tedy překvapit, co si pro nás nachystá Giulietta.
Edice Super se stane omezenou sérií a její výbava si vezme základ ve výbavovém stupni Progression. Standardem se tak stanou chromovaná zrcátka, černé rámečky předních světel nebo 16“ litá kola.
V interiéru se u verze Super dočkáme kůží potaženého volantu a sportovních sedadel. Ty se vyznačují specifickým čalouněním, jaké u ostatních verzí nenajdeme. Výbavou se stane Giulietta Super samotným vrcholem. V základu zde najdeme kompletní elektrické ovládání okének a zpětných zrcátek, systém Uconnect s dotykovým displejem a se systémem Bluetooth.
Alfa Romeo Giulietta Super bude k dostání s přeplňovaným zážehovým motorem o objemu 1.4 litru o výkonu 105 koní, a to za částku 14.990 eur (412.000 korun). Další verzí bude turbodieselový motor Multijet s objemem 1,6 litru za cenovku 15.690 eur (431.300 Kč).
zdroj: Alfa Romeo, Autobild.deMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.