Automobilka Alfa Romeo se chystá oživit svou poněkud skomírající nabídku modelů a v blízké době vydá speciální edici Alfa Romeo Giulietta Super.
Označení Super je již u Alfy Romeo zavedeným stupněm výbavy, který jsme mohli vidět u modelů Alfa Romeo 90 nebo 164. Vždy se jednalo vozidla s plnou výbavou a novými prvky, nechme se tedy překvapit, co si pro nás nachystá Giulietta.
Edice Super se stane omezenou sérií a její výbava si vezme základ ve výbavovém stupni Progression. Standardem se tak stanou chromovaná zrcátka, černé rámečky předních světel nebo 16“ litá kola.
V interiéru se u verze Super dočkáme kůží potaženého volantu a sportovních sedadel. Ty se vyznačují specifickým čalouněním, jaké u ostatních verzí nenajdeme. Výbavou se stane Giulietta Super samotným vrcholem. V základu zde najdeme kompletní elektrické ovládání okének a zpětných zrcátek, systém Uconnect s dotykovým displejem a se systémem Bluetooth.
Alfa Romeo Giulietta Super bude k dostání s přeplňovaným zážehovým motorem o objemu 1.4 litru o výkonu 105 koní, a to za částku 14.990 eur (412.000 korun). Další verzí bude turbodieselový motor Multijet s objemem 1,6 litru za cenovku 15.690 eur (431.300 Kč).
zdroj: Alfa Romeo, Autobild.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?