Na NAIAS v Detroitu se představila karosářská verze kupé vycházející z modelu ATS.
Cílem ATS Coupe je zaútočit na Audi A5, BMW 4er, nový Lexus RC a poněkud zastaralý C-Class Coupe, který ovšem brzy dostane nástupce stejně jako například Infiniti G37, které se rovněž dá zařadit mezi konkurenty ATS Coupe.Změn exteriéru oproti sedanu je více, než se může zdát patrné na první pohled například: lehce pozměněný přední nárazník, přepracovaná maska chladiče, nové logo Cadillacu (jako první měl tu čest nést tento nový emblém koncept Elmiraj z něhož ATS Coupe vychází) a o změnách zadní časti se nemusíme ani zmiňovat ty jsou jasně viditelné. V interiéru bude možnost mít hliníkový, dřevěný nebo karbonový dekor a samozřejmostí bude kožené čalounění.Rozvor zůstal shodný se sedanem (2776 mm). Délka je 4663 mm, šířka 1841 mm a výška 1392 mm. K dispozici budou dva různé motory. Základní čtyřválec 2.0 s přeplňováním turbem o výkonu 203kW/272k a točivým momentem 400Nm. Tím druhým bude V6 3,6 s výkonem 239kW/321k a točivým momentem 373Nm. Oba motory mohou být spojeny s 6 stupňovou automatickou převodovkou, nicméně „jen“ turbo čtyřválec může být spojen s 6 stupňovým manuálem. Základem bude samozřejmě pohon zadních kol, ovšem oba motory budou k dispozici s pohonem všech kol.Rozložení hmotnosti bude „téměř dokonalých“ 50:50. K zastavení ATS Coupe budou sloužit brzdy Brembo. Za příplatek bude možnost objednat balíček obsahujíc: nastavitelný sportovní podvozek, Magnetic Ride Control, diferenciál s omezenou svorností, výkonnější chladící systém a 18 palcové kole s lepivějšími letními pneumatikami.ATS Coupe půjde do prodeje v létě letošního roku a abych tedy vysvětlil nadpis článku, můžeme očekávat silnější variantu ATS-V Coupe, která se mimo jiné postaví proti M4, RS5 nebo RC-F.Zdroj: worldcarfans.com, cadillac.com
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.