Nová Mazda CX-3 by mohla zamíchat kartami mezi zavedenými SUV. Ale mohla by krást zákazníky i ve svém revíru v podobě Mazdy CX-5.
Všem je jasné, že SUV a crossovery v poslední době udávají nový trend. Jejich prodeje v celkových číslech sice nejsou tak vysoké, ale tahle karosářská varianta jde nahoru na všech kontinentech a nemůžeme se automobilkám divit, že se na tento typ segmentu soustředí.Japonská automobilka zatím uvedení další karosářské verze nepotvrdila, nedá se však říct, že by oni neuvažovala. SUV požaduje australská pobočka, která tvrdí, že standardní Mazda 3 byla v posledních dvou letech nejprodávanějším modelem v zemi.Do uvážení o modelu připadá taky pohon předních a všech čtyř kol. Mazda CX-3 bude stát na základu modelu CX-5, který je vybaven systémem pohonu 4x4. Otázkou však zůstává, zda by automobilka nekradla zákazníky na své vlastní půdě v podobě modelu Mazdy CX-5.Kromě Mazdy CX-3 se ještě nabízí otázka, jestli tohle SUV ovlivní vývoj modelu Mazdy 3 MPS. Byl to právě Moriuchi, který se nechal slyšet, že vrcholné provedení modelu Mazdy 3 přijede až po všech běžných karosářských verzí. A jelikož terénní model značce přivede více zákazníků než ten sportovní, je zcela jisté že terénní model dostane přednost a na sportovní verzi si ještě počkáme.
Zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.