Model bude mít velice blízko do sériové výroby.
První zpráva o modelu přišla v roce 2000. Tehdy se koncept jmenoval VW New Beetle Dune.
I když na první pohled vypadal jako obyčejný brouk, byl to ve skutečnosti koncept, zaměřený nasportovně orientované řidiče a vrátil se v čase do minulosti k modelům Baja Bugs z 70.let. Koncept byl poháněn motorem V5 s pohonem všech kol.
Beetle Dune dostal vzhled off-road. Ale zatím je možnost ho vidět pouze na výkresech. VW Beetle je studie ale jen zatím! Vzhledem k tomu, že ve Wolfsburgu chtěli zdůraznit vše co je na tomhle voze možné, i když v současné době jde jen o skici. Na zádi vozu bude možné převážet vybavení na zimní sporty. Vůz tak nebude určen jen do písečných dun ale i do horských oblastí. Předobraz vozu se ukázal už v lednu roku 2000 na autosalonu v Los Angeles. Kde studii nazvali New Beetle Dune. Ale zatímco první studie měla futuristický interiér, druhý model Dune má téměř shodný interiér se současným Beetlem, který dostane jen jiné barvy v interiéru. Vůz by se měl představit v Detroitu 2014.
Zdroj: Autobild.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.