První na řadě je model Hustler, který je popisován jako "sportovní crossover" a vyznačuje se žlutou a bílou barvou exteriéru. Už se vyrábí. Další informace je omezená, ale můžeme vidět, že koncept má nový přední nárazník, upravenou mřížku a několik aerodynamických prvků.
Vůz je celkově velmi hranatý s prvky retro designu. Hustler se postaví proti Hondě N-One, ale oproti ni nahlíží ještě více do minulosti než Honda s modelem N-One. Máme na mysli pohled z venku. Z předního pohledu Hustler připomíná tak trochu Suzuki Jimny. Vůz má i efektní oplastování, takže připomíná kategorii SUV.
Mohl by Hustler do terénu? Nezpevněnou a polní cestu by měl zvládnout bez problémů díky světlé výšce 180 mm. Japonci si ovšem budou muset připlatit za čytřkolku, v základu jsou poháněna pouze přední kola. Už v základu je ale tento model velmi bohatě vybaven. Výbava zahrnuje denní diody, automatickou klimatizaci, všechna okna v elektrice, hill holder, ukazatel zařazeného rychlostního stupně. Ve měste přijde vhod samočinné brzdění, kromě airbagů zde najdeme prvky jako jsou ABS, EBD, kontrola stability a pro dětská sedadla jsou zde dokonce úchytky Isofix. Lépe vybavené verze mohou nabídnout bezklíčkový vstup, Bluetooth, zadní kameru, navigaci, tempomat, otevíraní víka zavazadlového prostoru tlačítkem a vyhřívaná sedadla.Za příplatek je možné získat úložný koš do kufru, pakety pro snowboardisty a surfaře nebo dokonce kempinkové vybavení.
Stejně tak, druhý model s názvem Spacia Custom S-Concept má agresivní přední narazník, rozšířené boční práhy a zadní spoiler. Tento model je také vybaven Led denním svícením a střechou s uhlíkovým efektem.
Kromě výše uvedených modelů, Suzuki předvede Hustler, Spacia, Wagon R Stingray, Lapin Čokoláda, Solio a Swift Sport.Zdroj: WorldCarFans.com
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.