První na řadě je model Hustler, který je popisován jako "sportovní crossover" a vyznačuje se žlutou a bílou barvou exteriéru. Už se vyrábí. Další informace je omezená, ale můžeme vidět, že koncept má nový přední nárazník, upravenou mřížku a několik aerodynamických prvků.
Vůz je celkově velmi hranatý s prvky retro designu. Hustler se postaví proti Hondě N-One, ale oproti ni nahlíží ještě více do minulosti než Honda s modelem N-One. Máme na mysli pohled z venku. Z předního pohledu Hustler připomíná tak trochu Suzuki Jimny. Vůz má i efektní oplastování, takže připomíná kategorii SUV.
Mohl by Hustler do terénu? Nezpevněnou a polní cestu by měl zvládnout bez problémů díky světlé výšce 180 mm. Japonci si ovšem budou muset připlatit za čytřkolku, v základu jsou poháněna pouze přední kola. Už v základu je ale tento model velmi bohatě vybaven. Výbava zahrnuje denní diody, automatickou klimatizaci, všechna okna v elektrice, hill holder, ukazatel zařazeného rychlostního stupně. Ve měste přijde vhod samočinné brzdění, kromě airbagů zde najdeme prvky jako jsou ABS, EBD, kontrola stability a pro dětská sedadla jsou zde dokonce úchytky Isofix. Lépe vybavené verze mohou nabídnout bezklíčkový vstup, Bluetooth, zadní kameru, navigaci, tempomat, otevíraní víka zavazadlového prostoru tlačítkem a vyhřívaná sedadla.Za příplatek je možné získat úložný koš do kufru, pakety pro snowboardisty a surfaře nebo dokonce kempinkové vybavení.
Stejně tak, druhý model s názvem Spacia Custom S-Concept má agresivní přední narazník, rozšířené boční práhy a zadní spoiler. Tento model je také vybaven Led denním svícením a střechou s uhlíkovým efektem.
Kromě výše uvedených modelů, Suzuki předvede Hustler, Spacia, Wagon R Stingray, Lapin Čokoláda, Solio a Swift Sport.Zdroj: WorldCarFans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.