Vůz je celkově velmi hranatý s prvky retro designu. Hustler se postaví proti Hondě N-One, ale oproti ni nahlíží ještě více do minulosti než Honda s modelem N-One. Máme na mysli pohled z venku. Z předního pohledu Hustler připomíná tak trochu Suzuki Jimny. Vůz má i efektní oplastování, takže připomíná kategorii SUV.
Mohl by Hustler do terénu? Nezpevněnou a polní cestu by měl zvládnout bez problémů díky světlé výšce 180 mm. Japonci si ovšem budou muset připlatit za čytřkolku, v základu jsou poháněna pouze přední kola.
Už v základu je ale tento model velmi bohatě vybaven. Výbava zahrnuje denní diody, automatickou klimatizaci, všechna okna v elektrice, hill holder, ukazatel zařazeného rychlostního stupně. Ve měste přijde vhod samočinné brzdění, kromě airbagů zde najdeme prvky jako jsou ABS, EBD, kontrola stability a pro dětská sedadla jsou zde dokonce úchytky Isofix. Lépe vybavené verze mohou nabídnout bezklíčkový vstup, Bluetooth, zadní kameru, navigaci, tempomat, otevíraní víka zavazadlového prostoru tlačítkem a vyhřívaná sedadla.
Za příplatek je možné získat úložný koš do kufru, pakety pro snowboardisty a surfaře nebo dokonce kempinkové vybavení.
Stejně tak, druhý model s názvem Spacia Custom S-Concept má agresivní přední narazník, rozšířené boční práhy a zadní spoiler. Tento model je také vybaven Led denním svícením a střechou s uhlíkovým efektem.
Kromě výše uvedených modelů, Suzuki předvede Hustler, Spacia, Wagon R Stingray, Lapin Čokoláda, Solio a Swift Sport.
Zdroj: WorldCarFans.com