Italská automobilka Fiat slavila s novou generací modelu 500 velký úspěch. S postupem času se na svět podívalo hned několik variant tohoto modelu, ke kterým dle posledních informací možná přibude i pětidvéřová verze.
Neoficiálně se hovoří o tom, že budoucí pětidvéřový Fiat 500 nahradí již zastaralý model Fiat Punto. Tato verze by měla vycházet ze základní konfigurace Fiatu 500, ovšem stál by na prodloužené podvozkové platformě.
Výroba pětidvéřového Fiatu 500 by se měla rozeběhnout už v roce 2015. Pokud se tak opravdu stane, bude malá pětistovka modelem značky s největším počtem karosářských variant. Automobilka od toho očekává zvýšení prodeje a také popularity, která Fiatu poslední dobou tak trochu chybí.
Co můžeme očekávat pod kapotou vozu zatím není známo. Lze však předpokládat, že se zde objeví již známé benzínové a naftové motory ze základních modelů. Vedení Fiatu pro magazín Auto Express uvedlo,že už existují první nákresy a plány, jak vypadá pětidvéřový 500, takže jeho výroba není vůbec ničím nereálným.
Zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.